• 2-4 hverdages levering
  • Over 250.000 flasker på lager
  • Fri fragt ved køb over 499,-
  • Over 200 daglige forsendelser
Du mangler 499 kr.
for at opnå fri fragt
Din indkøbskurv er tom
Nardelli Appassimento Vino Rosso Italia 2016

Nardelli Appassimento Vino Rosso Italia 2016

Vidunderlig smag af Syditalien

99,95 DKK 69,00 DKK

 

Betaling

VIN MED MERE .DK modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA-Electron, Mastercard samt MobilePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. VIN MED MERE .DK krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS. 
 

Fortrydelsesret

Ifølge Forbrugeraftaleloven er drikkevarer ikke omfattet af returret. VIN MED MERE .DK har dog valgt at yde den ekstra service, at give vores kunder 14 dages ombytningsret fra det tidspunkt, du modtager vinen. Du kan vælge at bytte vinen til en anden vin hos VIN MED MERE .DK eller få pengene tilbage, eksklusiv alle eventuelle leveringsomkostninger.

Køber du vintilbehør, glas eller lign. på VIN MED MERE .DK gælder forbrugeraftalelovens bestemmelser, hvorfor der altid er 14 dages fortrydelsesret, dog undtaget specialfremstillede varer. Købet af disse varer kan fortrydes ved at nægte modtagelse af varen eller returnere varen til VIN MED MERE .DK. Varen skal dog returneres inden for 14 dage. Alle udgifter til returnering betales af kunden.
 

Levering generelt

Vi vil her beskrive hvordan vi pakker og sender din ordre. Du kan bestille online på vores webshop 24/7 året rundt. Vi tilbyder fri fragt ved køb for min. 499 kr. Er din ordre på under 499 kr. så har vi et fragttillæg på 69 kr. Hvis du placerer din ordre inden kl. 12.00 på en hverdag, så vil den blive behandlet samme dag, med mindre vi har udsolgt af et produkt, og så vil du høre fra os. Vi sender vores pakker med Post Nord og Danske Fragtmænd. Disse to transportører kan håndtere at køre med vin og skrøbelige pakker, som er nødvendigt for os. Pakkerne bliver håndsorteret og kommer ikke på store transportbånd. Ved levering til privatadressen, skal pakken kunne stilles. Der gøres i den forbindelse opmærksom på, at det er kundes eget ansvar, når der gives fuldmagt til dette.

 

Levering til erhvervsadresse:

Vi tilbyder den hurtigste leveringsform til en erhvervsadresse. Så har du mulighed for at få sendt din ordre til din arbejdsplads, så kan din ordre komme hurtigt frem og oftest allerede næste hverdag. Alle pakker til levering på en erhvervsadresse sendes med Danske Fragtmænd.

Leveringstid 1-3 hverdage. (Oftest allerede næste hverdag.) 

 

Levering til privatadresse:

Vi tilbyder levering direkte hjem til din privatadresse. Pakken skal kunne stilles et angivet sted på din adresse. Denne type levering hedder flexlevering. Når du laver din ordre her på vores webshop, så får du muligheden for at indtaste et sted, hvor din pakke må flexleveres, det kan fx være i "carporten" eller ved "fordøren". Da det er en flexlevering, så er det ikke altid sikkert, at chaufføren ringer på din dør, før pakken stilles det angivet sted. Det er fordi at 90% af alle kunder ikke er hjemme i dagstimerne, og derfor kan den enkelte chauffør godt stille pakken uden at ringe på døren først. Dette er op til den enkelte chauffør. 

ETAGEEJENDOM: Bor du i en etageejendom, så leverer vi pakken helt op til din lejlighedsdør. Hvis der er dørtelefon ind til opgangen, vil det være en stor hjælp for os, hvis du enten kan skrive koden eller fx skrive en bemærkning om at chaufføren må ringe på ved naboerne, for at komme ind.

Levering til en privatadresse vil ske med Post Nord eller Danske Fragtmænd, hvilket kommer an på ordrens størrelse, vægt og hvor i landet du bor.

Leveringstid 2-4 hverdage.

 

 

Levering til udleveringssted:

Vi tilbyder levering til et udleveringssted nær dig. Når du har tastet din adresse ind på ordren, så kommer vores system automatisk frem med de udleveringssteder som er tættest på dig. Levering vil ske med Post Nord, og afhentning af din pakke vil ske på et af Post Nord´s mange udleveringssteder.

Leveringstid 2-4 hverdage.

 

Personlige oplysninger

Ingen personlige oplysninger der registreres på VIN MED MERE .DK bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos VIN MED MERE .DK.

I forbindelse med evt. elektronisk betaling bruges en sikker krypteret metode gennem Webshopsystemet. Det er godkendt udbyder med godkendelse fra E-mærket. Shopsystemet anvender såkaldte cookies til styring af indholdet i indkøbsvognen. En cookie er blot betegnelsen for en fil som gemmes på din egen PC. Det er desuden muligt at bede systemet gemme egne adresseoplysninger til næste besøg . Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne. I Internet Explorer sker det eksempelvis via menuen "Funktioner" og menupunktet "Internetindstillinger".

Under et køb udbeder vi os navn, adresse, telefonnummer og emailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Informationerne transmitteres og lagres elektronisk på ukrypteret form, og gemmes i 5 år. Selve "kontrakten" (købsaftalen) lagres ikke hos VIN MED MERE .DK på en måde, så du senere kan logge dig ind og se/ændre status.

Desuden registrerer vi IP-adressen hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes! Man kan desuden valgfrit få sin emailadresse optaget på en mailingliste hos VIN MED MERE .DK, således at man løbende modtager nyheder og anden information fra VIN MED MERE .DK. Denne service kan til enhver tid tilmeldes og frameldes som man ønsker. Jvf. persondataloven oplyser vi på forespørgsel om registrerede oplysninger og på baggrund af evt. indsigelser foretager vi sletning i det omfang det ønskes.

 

Reklamationsret

VIN MED MERE .DK yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles VIN MED MERE .DK indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder VIN MED MERE .DK returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Ifølge Forbrugeraftaleloven er drikkevarer ikke omfattet af returret. VIN MED MERE .DK har dog valgt at yde den ekstra service, at give vores kunder 14 dages ombytningsret fra det tidspunkt, du modtager vinen. Du kan vælge at bytte vinen til en anden vin hos VIN MED MERE .DK eller få pengene tilbage, eksklusiv alle eventuelle leveringsomkostninger. Ved konstatering af propsyge eller anden fejl i vinen er det vigtigt, at du ikke hælder vinen ud. Du skal sætte proppen i flasken igen, og tage kontakt til VIN MED MERE .DK på kundeservice@vinmedmere.dk for at lave en aftale om en evt. reklamationssag. VIN MED MERE .DK behøver vinen retur til en nærmere analyse, for at kunne reagere på evt. fejl såsom propsyge overfor leverandøren. Omkostningerne for returnering skal afholdes af kunden.

 

Reklamation og varereturnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

VIN MED MERE .DK ApS
Essen 17
6000 Kolding
Tlf: +45 22991455
Email: kundeservice@vinmedmere.dk

CVR nr. 35523510

Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv. 
 

Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og VIN MED MERE .DK har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.

Hvad siger vores kunder om os?

Hør hvorfor Lars handler hos VIN MED MERE .DK

Hør hvorfor Lars handler hos VIN MED MERE .DK

Lars er kunde hos VIN MED MERE .DK og handler både ind til privaten og til hans...

Hør hvorfor Claus handler hos VIN MED MERE .DK

Hør hvorfor Claus handler hos VIN MED MERE .DK

Claus er kunde hos VIN MED MERE .DK og handler ofte vores Primitvo Solone 17%...

Hør hvorfor Marianne handler hos VIN MED MERE .DK

Hør hvorfor Marianne handler hos VIN MED MERE .DK

Marianne er kunde hos VIN MED MERE .DK og handler ofte Primitivo vine.

Hør hvorfor Mikkel handler hos VIN MED MERE .DK

Hør hvorfor Mikkel handler hos VIN MED MERE .DK

Mikkel er kunde hos VIN MED MERE .DK og handler ofte italienske vine.

Hør hvorfor Nadia handler hos VIN MED MERE .DK

Hør hvorfor Nadia handler hos VIN MED MERE .DK

Nadia er kunde hos VIN MED MERE .DK og handler ofte gode hvidvine.

Hør hvorfor Casper handler hos VIN MED MERE .DK

Hør hvorfor Casper handler hos VIN MED MERE .DK

Casper er kunde hos VIN MED MERE .DK og handler ofte bobler ind til weekenden.

TIlmeld dig vores nyhedsbrev og hold dig opdateret med vores stærke tilbud, vinarrangementer og spændende inspiration